Минах онзи ден през един приятел, да го видя какво прави.
Заварих го да се бори с изчезналата светлина на десния му фар (кола Мерцедес). Аз като по-учен, реших да премерим напреженията дето идват до късите и дъги светлини. Едната си беше нормална 12V, другата някак странна 2.6V.
Откакто беше купил миналата година колата и направи основен ремонт, оправи парно, радиатори, но до сега не беше отварял капака на бушоните, по-добре да го не беше правил и сега, щото това се видя:
Е като видиш един такъв 'майстор' дето е слагал каквото му попадне в ръцете, без да му мине през тъпата селска кратуна, че бушона затова е бушон - да предпазва, и да изгори ако се наложи, а не да запали колата, та как да не те засърбят ръцете да идеш да го опухаш с една по-дебелшка талпа в кратуната.